Nog twee nachtjes slapen... - Reisverslag uit Spijkenisse, Nederland van Marieke Veldkamp - WaarBenJij.nu Nog twee nachtjes slapen... - Reisverslag uit Spijkenisse, Nederland van Marieke Veldkamp - WaarBenJij.nu

Nog twee nachtjes slapen...

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

02 Oktober 2016 | Nederland, Spijkenisse

Zo, de laatste uurtjes zijn gewerkt en alle koffers en tassen staan klaar om ingepakt te worden. Inmiddels ligt de hele eettafel al vol met allerlei benodigdheden dus de kriebels beginnen te komen. Boeken om te lezen, de camera aan de lader, zonnebrand factoor veel, een hele stapel papieren zoals reserveringen enzo. Kortom; tijd om te reizen! Morgen alles bij elkaar zoeken en dan dinsdagochtend op tijd klaar staan zodat moeders ons naar de trein kan brengen. Dan richting schiphol en via Londen naar Orlando. Daar de auto ophalen en voor de eerste dagen richting het hotel vlak in de buurt.

De rest van de reis ligt nog redelijk open, al hebben we wel alvast een airbnb geboekt in NewOrleans, ons doel deze reis! Hoe dan verder is nog de vraag maar dat zien we ter plekke wel. Als we rond 21 oktober maar weer terug zijn in Orlando :)

Nu nog even goed slapen en inpakken en dan kan het avontuur beginnen.

Marieke

Ooit begonnen met het bijhouden van mijn wereldreis na mijn studie in Nieuw-zeeland en nu nieuw leven ingeblazen voor mijn volgende reizen! Delen van je ervaring is toch altijd leuk!