Jaja ... nu nog thuis - Reisverslag uit Zuidland, Nederland van Marieke Veldkamp - WaarBenJij.nu Jaja ... nu nog thuis - Reisverslag uit Zuidland, Nederland van Marieke Veldkamp - WaarBenJij.nu

Jaja ... nu nog thuis

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marieke

29 Maart 2007 | Nederland, Zuidland

Heejheej!
Nu zit ik nog thuis in dit kleine kikkerlandje ...
Maar over 6 maandjes .... NIEUW-ZEELAND Here I Come!
Op deze site hou ik je natuurlijk goed op de hoogte van alle ontwikkelingen en als ik dan echt aan de andere kant van de wereld ben kan je mijn hele reis volgen!

  • 30 September 2007 - 11:07

    Jacqueline:

    He mariek,

    Is het al bijna zover. Ik wil je heel veel plezier wensen. Echt super gaaf wat je gaat doen.

    Liefs, Jacq

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marieke

Ooit begonnen met het bijhouden van mijn wereldreis na mijn studie in Nieuw-zeeland en nu nieuw leven ingeblazen voor mijn volgende reizen! Delen van je ervaring is toch altijd leuk!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 236
Totaal aantal bezoekers 3893

Voorgaande reizen:

04 Oktober 2016 - 20 Oktober 2016

The deep south - USA

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: